Lichtpuntjes #16

Het is belangrijk om dankbaar te zijn voor die kleine alledaagse dingen die je blij maken. De lichtpuntjes die je door donkere of moeilijke periodes helpen. Als je goed rond je kijkt, zie je overal kleine dingen die de dag een beetje beter maken. En daar wil ik regelmatig bij blijven stilstaan. Zodus deze rubriek.

  • Een hele reeks van goede opleidingen georganiseerd voor en sommige zelf gegeven aan onze klanten. Dat persoonlijk contact en die interactie zijn echt fijn. Je leert er zelf ook heel wat door bij.
  • Een fijne avond bijbabbelen met vriendinnen in Mechelen.
  • Een eerste dagje weg met de Museumpas en gewoon genieten van cultuur, lekker eten en elkaar.

img_20191027_145941

  • Extra dagje weekend en gaan chillen in de wellness.
  • Een paar hele mooie boeken lezen.
  • Middagpauzes met ons kantoorhondje.
  • Iets meer rust nemen in de maand november.
  • Maar stilaan toch ook al wat plannen maken voor 2020.
  • Een tripje boeken naar Rijsel/Lille voor de kerstvakantie.
  • Voldoende vitaminen nemen vanaf het begin van de winter, waardoor ik merk dat ik er allemaal iets beter tegen kan deze keer. Ik hoop echt eens geen sterke winterdepressie te ontwikkelen dit jaar.
  • Een leuke avond op het werk op Allez Chantez in Leuven.
  • Een tripje boeken naar Valencia in het voorjaar en waarschijnlijk komt er ook nog wat Londen bij ergens in april.
  • Bijbabbelen met de uniefvriendinnetjes, want dat was nodig!
  • Een fijne verlofdag in Brussel, met een aantal toptentoonstelling in Brussel en heerlijke pizza bij Nona.

img_20191213_103236

Wat maakte jou blij de afgelopen tijd?

5 reacties op ‘Lichtpuntjes #16

  1. Mooie boeken kunnen zoveel deugd doen hè. Ik ben wel heel benieuwd naar de vitaminen die je inneemt tegen die winterdepressie, want we hebben de twee lelijkste maanden van ’t jaar in het vooruitzicht.

    Geliked door 1 persoon

    • Zeker, ik las de laatste tijd ook wel wat slechtere boeken en dan doet een goed boek eens zo’n deugd! Ik neem een multivitaminepil B12, vit D en magnesium, ongeveer 3x per week. B12 omdat ik daar in het verleden mee sukkelde. Dus ik denk dat voor velen D en magnesium volstaat. We zitten inderdaad in de donkerste maanden van het jaar en dat is niet gemakkelijk zowel fysiek als mentaal.

      Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.